Så vil du kunne sige “mit eget bookingsystem“. Ikke mange er klar over, at med en simpel open source license så har du dit eget bookingsystem. GPL (General Public Licence)

Med “Dit eget bookingsystem” har du:

  • 24/7 Aftalebooking: Gør det muligt for dine klienter at tjekke din tilgængelighed i realtid og booke en aftale online med eller uden online betaling.
  • Enhver aftalevarighed: Tilpas og sælg aftaler af enhver varighed uden begrænsninger.
  • Praktiske admin værktøjer: Fokuser nemt på forskellige aktiviteter og data, administrer klienter, betalinger og aftaler individuelt fra et enkelt overblik.
  • Booking med kalendervisning: Automatiske godkendelser, enkel ombooking og tilføjelse af aftaler via admin overblik.
  • Smidig tidsplan: Tilpas tidsplanen ved at tilføje pauser, fridage og helligdage.
  • Tilpassede email notifikationer: Brand automatiserede email notifikationer, tilføj egne tekster og tags.
  • Online betalings: Accepter betalinger online via PayPal eller lad klienter betale når du møder dem.
  • Trin-for-trin bookingguide: Placer en bookingkalender på din hjemmeside og gør bookingprocessen intuitiv og sikker.
  • Fuldt tilpasselig bookingformular: Tilpas bookingguidens layout, farver, typografi og felter.
  • Indbygget spam beskyttelse: Modtag kun bookingforespørgsler fra rigtige personer med indbygget spam beskyttelse.
  • Statistik og rapporter: Spor forskellige aspekter af forretningspræstationer i rapportsektionen.
  • Sidebygger support: Integrerer med populære sidebyggere som Gutenberg, Elementor og WPBakery.
  • Klar til oversættelse: Plugin’et kan oversættes til enhver lokalsprog med populære WordPress oversættelsesplugins.
  • Tilpassede felter til checkout: Tilpas booking widget checkout oplevelser med ekstra tilpassede felter.
  • Tilføj aftaler manuelt: Tilføj nye aftaler manuelt via admin dashboard.
  • Yderligere moduler:
    • Kuponkoder: Skab engagement med rabatter og kuponkoder.
    • Depositumsbetalinger: Tillad klienter at sikre deres booking med et depositum.
    • Salg af ekstra ydelser: Tilbyd ekstra ydelser ved checkout.
    • Gruppeaftaler: Administrer kapacitet og tillad klienter at medbringe flere personer.
    • Individuelle medarbejderkonti: Giv medarbejdere tilladelser til at administrere deres egne aftaler og betalinger.
    • Ekstra addons:
      • Skattegebyrer: Tilføj skattegebyrer til betalingsbeløb.
      • PDF fakturaer: Opret og brand dine egne fakturaer med email tags.
      • WooCommerce integration: For flere betalingsmuligheder og e-handelsmuligheder.
      • 20+ Betalingsgateways: Modtag betalinger via gateways som Stripe, 2Checkout, Authorize.net m.fl.
      • Booking af flere tjenester: Tillad kunder at booke flere tjenester inden for én reservation.
      • Gentagende aftaler: Lad klienter planlægge gentagende sessioner.
      • Tilpasset tjenestevarighed: Tillad booking af flere slots med tilpassede tidspunkter.
      • Google Kalender integration: Synkroniser dine WordPress reservationer med Google Kalender.
      • Outlook Kalender integration: Integrer dine bookinger med Outlook Kalender.
      • Zapier integration: Automatiser dit workflow med Zapier.
      • Zoom integration: Integrer virtuelle møder med Zoom.
      • Happy Hours prissætning: Tiltræk kunder med dynamisk prissætning.
      • Venteliste: Tillad kunder at booke og komme på venteliste.
      • Håndtering af flere lokationer: Administrer flere lokationer med Location Addon.
      • Mailchimp integration: Byg din klientliste naturligt med Mailchimp.
      • Servicepakker: Opret pakkeløsninger af tjenester med rabat.
      • Multi-sprogsupport: Kunder kan booke på deres eget sprog.
      • Google ReCaptcha: Beskyt din bookingside mod spam.
      • SMS notifikationer: Send notifikationer via SMS gateways.
      • WhatsApp notifikationer: Send påmindelser via WhatsApp.
      • AWeber integration: Forbind med kunder gennem AWeber.
      • Omnisend integration: Send nyhedsbreve og automatiserede emails.
      • Konverteringssporing: Spor og analyser e-handelsinteraktioner.
      • RTL support: Understøttelse af højre-til-venstre skriftsystem.
      • GDPR klar: Overhold GDPR regler ved at indhente brugersamtykke før databehandling,

PRIS DKK 99.-/mdr.
(NB. det er uden betalingsgateway, men det er med f.eks. paypal)

I øjeblikket sælger jeg løsningen som engangsbetaling med opdatering i 1 år fra DKK 6.000.- Herefter vil opdateringer være inklusive den månedslige betaling med 2 måneders opsigelse. Det er plads til MAX 20 kunder på løsningen for at kunne yde fuld support.  Du vil modtage adgang til en support gruppe, pga. bookingsystem er del af en større pakke, med SMS-service,  journalsystem og mere kommer.

Du kan prøve systemet her – kontakt for admin adgang